Kväll

Det var någon som undrade vad jag jobbar med. Jag sitter alltså i entrékassan på Kolmårdens djurpark och safaripark. Ett riktigt kul jobb med bra arbetskamrater, och man träffar väldigt mycket människor. Och även att jag blir helt slutkörd efter en stressig dag, så gillar jag verkligen mitt jobb.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på film, samtidigt som jag kokar makaroner till matlådan. Alltså blir det lite spring fram och tillbaka. Men så är det om man går och äter middag hos sin mormor och inte lagar mat hemma så man får en matlåda.

Känner att det är dags för sängen snart också. Ska ju upp och jobba imorgon med. Första gången jag ska stå lite i butik. Det hör ju till på ett av våra pass. Ska bli intressant faktiskt.



Jag. Övertrött så in i helvete. Jag har ett x antal timmar att sova igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0