Jag blir så irriterad

Idag ringde det en person som började prata om pensioner och fonder och erbjudanden, och jag lyssnade väl med ett halvt öra. Innan jag hade reagerat hade jag tydligen gått med på, i ett inspelat samtal, att överväga deras erbjudanden, och sedan höra av mig. Jag har ju enligt lagen 14 dagars ångersrätt. Jag tänkte direkt när jag hade lagt på att jag ska tacka nej när jag läst mailet från dem som jag skulle få.
Saken är nu så att jag inte har fått något mail än. Och det här hände imorse. Nu börjar jag frukta att dessa listiga jävlar inte skickar ut något förrän dessa 14 dagar har gått, vilket gör att de kommer tro att jag har gått med på det, och jag kommer vara tvungen att betala skiten i ett år.

Och nej, jag kan inte ringa dom, för jag glömde ju lyssna på vart hon ringde från. Och numret hon ringde från är inte registrerat.
Ibland blir jag bara så irriterad på mej själv för att jag inte kan säga nej och är så jäkla lättövertalad.


MORR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0