Hemma

Nu är jag hemma igen efter ett litet äventyr med Daniella. Först åkte vi till stallet och red en sväng. Det gick förvånansvärt bra för att vara första gången jag satt på hästen. Vi hade bara en liten argumentation en stund angående ifall vi skulle hoppa fram eller gå normalt. Nog var hon ihärdig alltid, men till slut vann jag!

Efter att vi hade gjort klart allt i stallet åkte vi på jakt efter två midjeväskor. Ni vet såna som man kan ha under tröjan och sådär när man är ute och reser. Daniellas pappa hade tappat bort sina, så det var bara att börja leta. Efter ett par nitlotter hittade vi två stycken inne på Coop. Så sen blev det raka vägen hem!

Och snart ska jag krypa ner i sängen, för måste upp extra tidigt imorgon, för vi åker ju till Stockholm med klassen!



Överexponerad och dålig cam bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0