Bojkotta McDonalds!



Efter att ha sett på Dokumentär inifrån som idag handlade om McDonalds och alla deras sätt att fuska, känner jag ett jag absolut inte kommer äta där mer än nödvändigt. Personalen blir tvingade att jobba gratis för att sänka lönekostnaderna, de tvingas också jobba när de är sjuka med t.ex. svinkoppor, hamburgare som är gamla säljs ändå, och man byter utgångsdatum på sallader och munkar. Det enda jag kan tänka är: ÄCKLIGT!

Dessutom sitter ledningen i tv och säger sig påstå att de inte vet att något av det här pågår. Det tror jag inte en sekund på.

Bojkotta stället. Det är ju helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asgott :D

2010-05-17 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0