31e maj 2010

Det har varit mycket att göra idag, så det är därför jag inte skriver förrän nu. Jag var en sväng i skolan och hade sista riktiga lektionen. Känns verkligen hur bra som helst. Sen skyndade jag, Malin och Céline ner på stan och kastade i oss lite lunch inne på Snäckan.
Sen följde jag men Malin hem till Linda, där hon skulle vaxa benen. Men hennes hår på benen var för korta så det blev inget. Så då vaxade hon armarna istället. Låter skitskumt, jag vet. Men jäklar vad lena armarna blev! Nästan så man funderar på det själv, haha :)

Efter det promenerade jag hem till min underbara och pussade lite på honom. var ju så länge sen vi sågs.

Nu på kvällen har jag och mamma varit en sväng borta i lägenheten med lite smågrejer, och massa mat som vi handlade på Willys. (Skitdyrt, enligt mej men jag antar att det egentligen inte var så farligt haha).

Det var min dag det.
Nu ska jag skicka iväg ett godnatt-sms till pojkvännen, och sen krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0