2a maj 2010

Idag var första dagen på jobbet för säsongen. Och vad är egentligen en resa till Kolmården utan lite spänning? Jag tog buss 118 ner mot resecentrum, men på vägen händer det som inte får hända. Bussen går sönder!
Så där satt jag och kände hur stressen liksom hoppade på mej. Istället för att faktiskt njuta av vädret, satt jag och funderade på att putta igång bussen. Mycket normalt, haha.
Men jag kom till slut fram till jobbet efter lite skäll på busschauffören och med en millisekunds marginal till nästa buss.

Dagen i sig flöt väl på rätt bra. Är lite osäker på om all information som Isabell försökte trycka in i mitt huvud fastnade, men det visar sig väl nästa gång jag ska jobba.
Kan bara säga såhär, att jag är så totalt överlycklig över att kassan själv räknar ut hur mycket man ska ge tillbaka i växel, och själv vet vad allt kostar. Jag behöver bara knappa lite på min dator så är allt klart. Heeelt underbart. Inte ens lite huvudräkning behövde jag haha.

Efter jobbet åkte jag till min underbara och myste lite. Är skönt att bara ta det lugnt ibland. En glass slank visst ner på promenaden vi tog också. Nu är det vår ser ni!




Det här inlägget skulle ha publicerats igår, men gjorde inte det av någon anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0