28e maj 2010

Förlåt den icke existerande uppdateringen under gårdagen och idag. Igår stressade jag runt mest hela dagen. Jag satt nagelmodell åt bästa Malin, sprang på möten, åkte med Daniella till stallet och förberedde allt på Staduim arena till Gymnasieslaget som hölls idag.

Kvällen bestog sedan av att handla, hämta pengar hos folk, grilla, chilla på en veranda, dansa, bada bubbelbadkar och sola solarium. Som ni förstår blev det inte mycket tid över till att sova. En timmes sömn blev det för min del. Och sen gick jag upp igen, för det var dags att åka till Servera och hämta all mat till gymnasieslaget. Med lite vilja och våld fick vi med allt i fyra bilar, och åkte sen till Stadium arena med allting.

Under hela dagen har jag varit funktionär, och var lagom trött när jag kom hem vid halv tre. Så jag somnade som en sten, och vaknade för snart en timme sen. Har lagat lite mat, och snart ska jag ge mej ut i regnet och köpa popcorn och ladda mitt busskort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0