12 maj 2010

Idag vaknade jag i rätt okej tid, och gick faktiskt även upp då. Åt frukost och gjorde mej iordning, för att sen springa bort till mormor en sväng. Lämnade en parfym jag köpte till henne på båten, och sen drog jag mej vidare ner mot stan.

Där träffade jag bästa Malin, och vi lunchade lite på Lindahls. Det blev grillade paninis, hur gott som helst.

Efter det gick vi bort mot skolan för att hämta lite grejer som vi skulle ta med oss hem och göra färdigt tills på måndag. Vi blev lite nervösa för att Niclas skulle se oss, så vi sprang runt och gömde oss och grejade, haha. Mycket roligt.


Nu är jag i alla fall hemma en sväng. Har lagt ner alla papper till ansökan som jag ska skicka till en högskola idag, och så ska jag packa ihop lite grejer. Ska ju sova hos min underbara inatt. Blir härligt.





Älskar det soliga vädret idag btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0