Tionde mars 2010

Förlåt (Céline) att jag inte skrev något igår. Men jag hade helt enkelt inte tid. Jag var helt slut efter att ha sovit mej igenom den mentala träningen. Så jag tog spårvagnen hem, och slängde i mej lite mat och sen drog jag iväg igen. Sen ägnade jag kvällen åt att mysa under en filt, plugga till naturkunskapsprovet och såg på en film. Så det blev liksom inte av att jag skrev.

Sen liftade jag med Céline till skolan och insåg att jag deffinitivt inte kunde något av det jag läst i boken kvällen innan. Jag kan säga att mina papper var rätt tomma när jag lämnade in dom.

För tillfället sitter jag och funderar på hur jag ska få min lilla pyttiga text på ca 200 ord, ska kunna bli en text på minst 1200 ord innan halv tre. Omöjligt. Den får helt enkelt skickas in senare. Vilket betyder någon gång inatt... haha


Kommentarer
Postat av: Céline

haha jag överlever nog får vi hoppas :)

2010-03-10 @ 19:36:52
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0