Studiedag!

Nog för att det är studiedag idag. Men studerat har jag väl inte gjort precis. Istället har jag ägnat dagen åt att städa och plocka iordning överallt. Ja, jag vet, jag är knäpp. Men jag får såna där ryck ibland. Men nu är det faktiskt fint här hemma i alla fall.
Alldeles strax ska jag ta på mej skorna och traska ner till affären och handla lite till middagen sen. Mamma är ju i Tjockholm, så jag får nog stå för maten själv. För lillsyrran lär ju inte göra't. Eller vad tror ni?

Något annat jag har sysselsatt mej med idag är att proppa i mej C-vitamin i alla dess former. Juice, apelsiner och C-vitamin i brustablett. Jag är så jäkla trött på att vara småförkyld konstant. Vilket jag har varit sedan i juni. Så nu får det vara nog! Hoppas det funkar bara. Annars får jag väl börja med samma vitamin-shot som Malin, men med tanke på alla hemska miner hon gör när hon tar den, så vill jag nog helst slippa.

Jaja. Affären var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0