Sjunde mars 2010

Har inte sovit särskillt bra inatt, utan har vaknat flera gånger för att kolla mobilen. Jag fick ett sms som gjorde mej orolig igårkväll, men fick sedan inga fler, fast jag svarade. Jag har därför legat och väntat på svar, och med andra ord inte sovit så underbart bra.
Men tio i åtta imorse, fick jag ett sms. Det lugnade mej inte speciellt, men det var ändå ett svar. Att sjukhus och röntgen var två ord i det, var väl kanske inte det bästa. Men som sagt. Ändå ett svar.

Jag fattar inte hur vuxna människor tänker ibland. Dom är ju för fan värre än oss ungdomar. Slå någon typ medvetslös, och sedan lämna personen och springa därifrån är ju jävligt moget. Eller vad säger ni? Det gör i alla fall mej fruktansvärt förbannad. Dom borde väl ha lite mer innanför pannbenet, eller har jag fel? Rätta mej i så fall.

Vad är det för samhälle vi bor i egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0