Sjätte mars 2010

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Tack tjejer för en grymt kul kväll! Om ni har lust kan ni väl skicka bilderna som vi tog? Haha ;D

Igår var första gången jag inte hade ont i fötterna efter att ha dansat hela natten. Från och med nu ska jag alltid gå ut i converse. Det måste vara guds gåva till människan. Dock såg jag ut som någon tagen direkt ur flashdance i mina zebra-leggins, tunika och indianband runt huvudet. Men det var kul det också!

Tänkte bjuda på ett litet bildregn från kvällen.


Jag och Daniella innan utgången. Hemma i min soffa.

 

Där fanns även Bästa Malin.

 

Och Irina och Mirela :)

 

Daniella och Malin posade á la Kenza.

 

Här är min flashdance-outfit. Så hett.

 

Sen bar det av ut på stan, och därifrån har jag inga bilder.

 

Jag kom nyss hem från Linköping och Ikea. Jag har köpt en spegel, och lite grejer tills jag ska flytta hemifrån. Nu ska jag slappa i soffan en stund, och sen får jag se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0