Ifylld tatuering

Jag var och fyllde i min gamla tatuering (gjord i maj förra året). Den hade blivit lite solblekt, plus att jag blödde lite när jag gjorde den vilket gör att färgen inte fäster lika bra. Så nu var jag och fixade till den lite. Jag är lite stolt över mej själv som klarade hela utan att säga ett ord. (Förra gången påstog mamma att jag hade kunnat starta en enmanskör, haha).

Bestämde också att jag skulle höra av mej till han som gjorde den under veckan och bestämma en tid för nästa. Han kunde antagligen nästa vecka, så nu måste jag snart bestämma mej för vilken stil jag vill ha, Men tror jag har hittat den jag vill ha :)

Dock måste jag nog göra mej beredd på att den här kommer göra ondare. Om man ska tro på vad folk säger, haha.


En bild på tatueringen jag gjorde i maj 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0