Fjortonde mars 2010

Jag har spenderat helgen hos min Mr Valentine, så jag har inte riktigt haft lust att lägga tid på att blogga. Ibland kan det vara skönt att lägga bloggen åt sidan ett par dagar, för då brukar man få lite mer inspiration efter det! Nu har jag dessutom kommit fram till ungefär hur jag vill att bloggen ska se ut, så nu ska jag prata lite med min bästa Malin, och se om hon har lust att fixa det. Så snart hoppas jag att bloggen ser lite annorlunda ut.

Just nu sitter jag i soffan och gör ingenting. Jag ska byta om till lite myskläder och sen blir det Wallander lite senare ikväll. Tack och lov är vi lediga imorgon så jag har sovmorgon. Skönt kan jag lova!


Vad har ni gjort i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0