Fjärde mars 2010

Nu är jag hemma från skolan. Det känns som vanligt som om jag inte har gjort något vettigt på lektionerna alls. Men sånt är livet ibland.

Jag höll dessutom på att hamna i en väldigt irriterande diskussion med min kära (läs: hatade) samhällslärare. Jag frågade henne vad jag hade missat sedan jag var där sist, men hon orkade inte berätta det. Så jag pratade med sandra istället. Sen efter lektionen frågade hon mej vad jag egentligen hade för inställning till kursen och varför jag läste den. Jag ville ju liksom inte ljuga, så jag sa som det är. Att jag läser kursen enbart för att få ihop tillräckligt med poäng, i och med att jag hoppade av språket förra året. Dock tror jag inte riktigt att det var vad hon ville höra, haha. Men jag sa inget mer, utan gick därifrån. Nu tänker jag chocka henne med att lämna in den här rapporten innan sista inlämningsdatum.

Nu ska jag plugga lite till hinduism-provet imorgon och försöka bli av med min äckliga huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0