Boring monday

Efter skolan sprang jag ner på stan en sväng med Daniella. Inhandlade två par jeans (!) på Gina tricot för 199 kr/styck. Tänkte visa bilder senare ikväll. Skotsköna är dom!

Efter det skyndade jag hem, och stannade till i affären på vägen och köpte tvättmedel. Vuxenpoäng fan. Höll på att få spelet på en tant i affären som gick där i sisådär 0,1 km/h och kollade på allting. Till saken hör också att hon var rätt bred om baken, så jag kunde ju liksom inte gå förbi henne heller. (Gångarna inne på Konsum är ju inte precis i size med motorvägen tyvärr).

När jag väl hade kommit fram till kassan höll jag på att tappa alla påsar när jag skulle betala, men jag överlevde det hela och gick hemåt. Sen var det dags för det underbara måndags-nöjet. Tvätta. Ännu mer vuxenpoäng.

Nu funderar jag på vad jag ska äta idag. Vi har absolut nada hemma, så i så fall måste jag gå ner till affären igen, och det orkar jag fasen inte i det här vädret. Imorn blir det att akuthandla i så fall, för vi har knappt så det finns frukost. Men så är det ibland.


Jaa, men vad gör ni denna underbara jävla måndag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0