Andra mars 2010

Idag försov jag mej inte. Jag är sjukt nöjd med mej själv.

Startade dagen med balmöte, som tog mer än en timme. Är det verkligen bara jag som skiter fullständigt i vilka servetter eller blommor vi har på borden? Dekorationer som dekorationer va fan.
Men å andra sidan tror jag ju inte ens att jag ska gå på balen. Dyker det upp en sjukt fin klänning till jäkligt bra pris, så kanske. Men bara kanske.
Dom som uppfann balen måste ha trott att man är gjord av pengar.

För tillfället sitter jag här och leker med en dator på projektarbetet. Jag kan inte göra mycket annat tyvärr. Det känns som om vi står stilla just nu. Men så är det väl ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0