Solig dag

Jag bara måste säga att jag älskar sommaren! Det har varit jättesoligt hela dagen, och jag har legat ute på uteplatsen och solar ett par timmar. Och på eftermiddagen träffade jag M en liten stund. Vi satt i solen och tog en glass och pratade lite innan han var tvungen att åka till jobbet.

Nu har solen försvunnit från uteplatsen, har ju bara sol på morgonen och en stund på eftermiddagen. Men det är ju fortfarande varmt i luften, så man kan fortfarande sitta ute.
På tal om det, så måste jag köpa utemöbler snart, så man har nått att sitta på därute.


Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer
Postat av: Céline

Mår psykiskt dåligt av att läsa att alla steker och äter glass medan jag står i skuggan på Kolmården :O ;)

2010-06-28 @ 20:26:54
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0