Det kungliga bröllopet

Okej. Jag erkänner. Jag har tittat lite på bröllopet.

Jag tittade några minuter på vigseln i början, mest för att få se vad Viktoria hade för klänning. Sen lät jag tvn stå på i bakgrunden medan jag städade, och kom in i vardagrummet lagom till att höra Agnes och Björn Skifs sjunga. Och det var en rätt fin låt faktiskt.

Tvn står fortfarande på, och nu åker brudparet tydligen i någon båt på väg mot slottet. Och jaa, jag måste väl säga att det är rätt fint ändå. Och visst är Viktorias klänning fin, men den var ju inte så speciell som jag hade trott.

Och jag tycker faktiskt att det har varit uttjatat, och tycker det fortfarande. Det finns ju liksom inget annat att se än bröllopet, eller VM.



Men nu finns det lite saker jag undrar;

- Blir Daniel prins nu? Och är han det fortfarande om han och Viktoria skiljer sig?

- Och då undrar jag ju även, får dom ens skilja sig? Och vad händer då?

- Och NÄR ska Viktoria få barn egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0