3e juni 2010

Igår blev det en riktigt lyckad utgång. Jag, Malin och Calle körde lakrits-shotar och dansade tills fötterna riktigt värkte. Jag lovar, jag kunde inte gå ens. Så halv tre blev det hemgång, och byte till platta skor. Där snackar vi underbar känsla haha ;)
Fick skjuts hem av Malins mamma, som är så bäst! Annars hade jag liksom behövt gå ända hem. I mörkret, alldeles ensam. Och det hade väl varit sådär. Så tack Rose-marie!

Imorse blev jag väkt halv åtta av en snubbe som ringde på dörren. Han skulle fixa toasitsen som tydligen var trasig på ett ställe som jag inte ens kunde se, och sen nån grej i fönstret. Men hallå!?! Vem fasen gör sånt halv åtta?! Morr. Fast jag gick och la mej igen sen.

Nu sitter jag här och väntar på mormor.



Kommentarer
Postat av: Céline

haha ni alltså ;)

Ni liksom bara dissade mig och Otten, vilken stil ;D

2010-06-03 @ 16:04:19
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0