27e juni 2010

Idag har jag spenderat hela dagen med min käre pojkvän. Vi har legat borta på himmelstalundsfältet och solat hela dagen. Vi tog med oss lite fika och traskade dit i värmen, och jag hoppas väl att jag har fått lite färg i alla fall.

Jag kom hem för en stund sedan, och kvällen ska ägnas åt att tvätta och kolla på film. Jag hade hellre tvättat lite senare i veckan, men det fanns nästan inga tider alls, så det var bara att gå bort till tvättstugan och slänga in skiten. I och för sig var det inte så mycket, så det är egentligen inte så jobbigt.


Hoppas ni har haft en lika bra och varm dag som jag. Så håller vi tummarna för att det blir lika fint imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0