26e juni 2010

Nu är jag hemma igen, efter en riktigt trevlig midsommarafton i Oscars sommarstuga. Det blev grillat med potatissallad och vin och massa prat och skratt. Senare på kvällen åkte vi bort till Tjen och jag tog årets första dopp! Det var inte så kallt som jag hade trott faktiskt.

Vi satt nog uppe till tre, halv fyra och pratade och sen somnade nästan allihop i en och samma säng. Jag sov väl sådär, för Oscar snarkade och Daniella låg och hostade, men lite sömn fick jag nog.

Nu är jag som sagt i alla fall hemma igen, efter en resa på en proppfull buss från Ringarum. Nu ska jag ta mej en dusch, och sen ska jag laga till lite "riktig" midsommarmat. Sill och potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0