21e juni 2010

Imorse åkte jag iväg på en intervju. Den var på logistikhögskolan, där jag har sökt ett par utbildningar. Bland annat affärslogistik. Vi fick lite allmän information, och sedan fick vi fylla i en enkät. Sedan fick vi även gå igenom ett stresstest. Vi skulle lösa mattetal på en dator, svara på frågor på ett papper och svara på frågor medans två stycken satt och pratade och gjorde störande ljud samtidigt. Stressad blev jag inte. jag blev mest sur för att jag är så fucking dålig på multiplikationstabellerna, haha. Så lite misslyckades dom med testet. Eller så är jag jäkligt oberörd av såna grejer tack vare att jag har jobbat på Kolmården.

Efter intervjun gick jag och hämtade Daniella och Hilda, och så käkade vi lunch uppe vid hörsalen. Pasta med kyckling i curry blev det och det var riktigt gott.

På vägen hem så stannade spårvagnen helt plötsligt. En annan spårvagn längre bort hade börjat brinna, och då var de tvugna att stänga av all ström. Så där stog vi ett bra tag, och det tog ca en timme att ta sig hem. Det brukar ta en kvart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0