13e juni 2010

Nu sitter jag på jobbet. Jag jobbar i safaribasen idag, och det har varit rätt mycket bilar såhär på morgonen. Men just nu är det ganska lugnt. Då kan man passa på att fylla på lite kartor och säkerhetsinfo-lappar. Eller lyssna på radio, haha.

Klockan går faktiskt ganska fort här. Den är ju redan halv tolv! Kanske är rätt kul att jobba här borta ändå. Visste inte riktigt vad jag skulle tycka eftersom jag inte har varit här sedan jag hade intro. Men det är faktiskt ganska kul!


Idag jobbar jag ju till halv sex, och när jag kommer hem måste jag packa,och plocka iordning lite, och sen ska jag hem till min underbara. Ska ju bo där nästa vecka när dom gör iordning avloppen i mitt hus.

Kommentarer
Postat av: Céline

Jag vill också få använda internet när man får tråkigt på jobbet :( men redovisningen ser allt vi gör så sen på kvällen får vi skäll då :(

2010-06-13 @ 18:25:02
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Myh

Dom ser ju vad vi gör också, men det är ingen som har skällt på mej än i alla fall. Men det kommer väl. Men å andra sidan så är det ju ett par timmar där på dagen som det är totalt dött i safari. Så jag hoppas dom har överseende.

2010-06-14 @ 11:10:10
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Céline

Haha dom har säkert överseende med er, det är restaurang-skabbet dom hatar ;)

2010-06-14 @ 22:52:49
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0