7e juli 2010

Jag har spenderat ännu en dag i djurparken, och set har faktiskt varit ganska lugnt. Jobbade ihop med Madde idag, vilket alltid är lika trevligt. Hon gav mej till och med skjuts hem, och då blev jag glad :)

Sen, när jag kom in i affären där man har kunnat köpa ticnet-biljetter, ja då kunde man tydligen inte det. Utan jag var tvungen att boka innan. Eller så fick jag gå till ett annat ticnet-ombud. Så jag går ner dit dom har sagt att det ska finnas ett. Är det öppet? Nej såklart inte. Så det var bara att åka hem, och boka den jäkla biljetten, och sen hämta ut den imorgon. Inte mer med det egentligen. Men i den här värmen. Jaa, då blev jag lite putt.


Nu ska jag steka köttbullar. Är hungrig som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0