6e juli 2010

Det har varit en rätt bra dag på jobbet. Inte för mycket folk, och inte för varmt egentligen. Det kom en liten rusch på efetrmiddagen när jag stog i entrébutiken. Det hade ju förstås gått lite fortare om den andra tjejen som stog där hade stått i sin kassa istället för att gå runt och fylla på en tröja där, och en delfin där. Morr säger jag bara.

Sen blev det att sätta sig på bussen hem, och sedan laga mat det första man gjorde när man kom hem. Så är det att bo ensam. Tyvärr. Jag har även ägnat min kväll åt att diska och vika tvätt. Såna där saker man inte vill göra, men måste ibland.


Nu ska jag se på Sex and the City och måla naglarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0