29e juli 2010

Min M sov här inatt. Hur mysigt som helst att vakna upp bredvid honom måste jag säga.

Dagen spenderades sedan på stan med bästa Malin. Vi käkade lunch i cupolen, och sedan blev det lite shopping. Eller, ja om man nu kan kalla det shopping när jag bara köpte en almanacka? Men nu är det gjort i alla fall, och jag behövde verkligen en kan jag säga. Nu kan jag äntligen planera mitt liv som vanligt igen. Att vara utan har nästan gjort mej tokig både nu och då.

Det har varit en ritktigt bra dag, och just nu sitter jag här i min lägenhet och lyssnar på en av skivorna jag köpta första året i Taizé. Och åhhhh vad jag längtar tillbaka. Jag bara MÅSTE tillbaka. Jag måste! Någon gång. Inte nu.



Snart ska jag sova. Måste bara se Sex and the City först. Sen måste jag sova. Ska ju jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0