26e juli 2010

Hej hej på er!

Såg att det var en riktig ordentlig topp i statistiken igår. Riktigt kul ju :)


Många av er undrade vart jag jobbar på Kolmården. Jag sitter i år i entrékassan och säljer biljetter, vilket jag tycker är riktigt roligt. Man får träffa mycket människor, och för en social människa som jag så är det perfekt! Dessutom är all personal på Kolmården hur bra som helst, så man har aldrig tråkigt på jobbet :)

Om det är något mer ni undrar så fråga på bara!


För övrigt kan jag säga att dagen har varit bra. Har jobbat idag igen, och idag var det i alla fall lite mera folk än igår. Nu ska jag snart ta mej i kragen och gå och handla lite, och sen slänga ihop något att äta.



Vad har ni haft för er idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0