22e juli 2010

Idag har M och jag (eller mest M, jag höll ju bara i lite skruvar...) satt upp lite hyllor och andra saker i min lägenhet. Så nu ser det faktiskt ganska färdigt ut. Nästan i alla fall.
Sen käkade jag lunch med Daniella.

Och nu på kvällen har M fixat min badkarsplopp, så jag kan bada igen. Undrar vad jag skulle göra utan honom alltså. Han kan ju allt liksom :)
Sen har vi kollat lite tv och myst. Nu sitter jag själv här i soffan med lite godis. Väntar på att Sex and the city ska börja, och sen ska jag sova. Det är ju dags för jobb imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: filippa

Det är skönt att ha en Handyman ;)

2010-07-23 @ 10:15:03
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0