20e juli 2010

Idag var det en hektisk dag på jobbet. Vi hade hur mycket besökare som helst, och köerna i safari parken sträckte sig från vägen utanför grindarna till slutet av parken. Jag som var värd i safari, hade inte mycket att göra eftersom det var långa köer, och jag inte behövde dela upp bilarna mellan kassorna. Så det var rätt skönt.

Efter jobbet åkte jag ner till stan och handlade lite för presentkorten som jag hade kvar. Hittade en fin ring på Guldfynd, och sen lite krokar och en "take-away" mugg i porslin. Sen snabbfikade jag med Daniella på hennes jobb innan jag sprang vidare.

Var och hämtade böckerna till skolan som jag köpte av en kille här i Norrköping. (Tänk att man ska behöva köpa bokjäklarna nu...). Fick böckerna för 400 kr. Ganska billigt för att vara så nya och fräscha. Det är företagsekonomi som kommer bli min första kurs. Spännande.




Såhär mycket måste jag läsa, och kunna, INNAN jag börjar.


Jag har läst en sida. Och känner mej rätt lost.

Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0