18e juli 2010

Sitter på jobbet för tillfället. Det är inte så mycket bilar just nu, så det är rätt lugnt. Slutar tre idag så det är ingen lång dag, vilket är ganska skönt. Måste fixa lite hemma, och handla och greja när jag kommer hem. Då kan det vara skönt att inte komma hem så sent.

Nu ska tydligen mami komma och fika hos mej senare, så det blir ju lite trevligt. Ska bara försöka städa bort all parfymdoft hemma i badrummet innan dess, så dom slipper stanken. Igår när jag höll på att plocka iordning därinne lyckades jag ha ner en av flaskorna i golvet så den gick sönder. Så jag hade ju självklart både glassplitter och parfym överallt i hela badrummet. Jag både dammsugade och moppade golvet, men det stinker fortfarande. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men det löser sig väl :)

Nu ska jag jobba vidare :)

Kommentarer
Postat av: linna

fan va skoj att jobba på Kolmården. jag var där med min Pojkvän för ett par veckor sen o bara mös. det var sååå coolt att vara inne bland djuren :)

sommarjobbar du där eller är det fast?

hur får man jobb där? nyfiken

2010-07-26 @ 12:35:28
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Myh svarar

Hej!



Jag är säsongsanställd på Kolmården, har varit det i tre år nu.

Det du kan göra om du vill jobba där är att gå in på deras hemsida i början av januari nästa år. Det är ungefär då dom öppnar ansökningen för säsongen. Sen är det bara att läsa om de olika tjänsterna och sedan skicka in en ansökning!

Lycka till :)

2010-07-26 @ 19:20:48
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0