15e juli 2010

Blogg och sommar hänger nog inte ihop för mej, haha. Det går inge bra här som ni märker. Jag ligger mest ute och solar, eller är på jobbet. Så jag lägger inte så mycket tid på bloggen.

Idag var det tänkt att jag skulle åka ner till Daniella, men kom på imorse att jag har tvättid, så det får vänta tills imorgon. Så idag får det bli städning och tvätt som gäller helt enkelt. Inte det roligaste som finns, men tyvärr måste det ju göras det med. Laga lite mat ska jag väl försöka också, men det är ju så varmt så man vill ju ändå knappt äta. men men.


Hoppas alla har det bra i värmen. Såg att det antagligen kommer åska på lördag, så passa på att njuta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0