Trettionde januari 2010

Vaknade runt elva, men var alldeles för trött för att gå upp då. Men vid tolv lyckades jag komma ur sängen och få i mej lite frukost.
Sedan dess har jag legat i soffan och kollat lite på tv.

Nu ska jag väl släpa mej in i badrummet för en välbehövlig dusch. Jag kan ju liksom inte åka iväg smutsig, eller hur? Haha. Ska passa på att raka benen och unna mej lite peeling som jag inte har gjort på hundra år. Känns det som i alla fall. Sen kommer ju det dagliga problemet. Vilka kläder man ska ha på sig. Men det löser sig nog.

Den bilden bjuder jag på.
Btw, så älskar jag min rosa pyjamas.
Inte för att den är rosa, utan för att den är skön.
Vad trodde ni liksom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0