Tjugotredje januari 2010

Nu har jag varit iväg med mormor hela dagen och vi har lyckats åstadkomma ganska mycket. Mormor är numera en grå soffa rikare, och våra magar är fyllda med kinamat, så jag måste säga att dagen har varit lyckad. Tog en tur till bolagret också och hittade massa fina prylar. Som jag dock inte köpte, men ändå.

Ska väl plocka ordning lite i mitt rum eftersom mamma tittade så surt på mej förut. Visst, det ligger saker överallt, men det bli ju lite mera hemtrevligt då. Enligt mej alltså.

Kvällen ska spenderas tillsammans med en mycket trevlig person. Vad vi ska göra är ännu inte bestämt, men jag gissar att det blir att se på film eller liknande :) Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0