Tjugoåttonde januari 2010

Godmorgon i snökaoset!

Godmorgon var förresten kanske att ta i. Jag har ju varit uppe sedan tio när jag vaknade av ett sms där det stog att jag inte fick sova mera, haha. Kom aldrig iväg till skolan idag på grund av oplogade gångvägar. Att gå i ca tre decimeter snö i en halvtimme för att komma till skolan, är inte riktigt min grej helt enkelt. Tur att vi bara hade kort dag idag, så jag ändå inte missar så mycket.

Inte förrän nu har dom hittat hit med en liten plogbil, och det var ju tur. Den stackars brevbäraren har fastnat i snön med sin gula moped. Nu fick hon hjälp loss, men jag antar att hon sitter fast snart igen, om dom inte kommer och plogar ordentligt. Helt sjukt det här.

Jag får väl se om jag lyckas ta mej ner till stan för att fika med Hanna senare i eftermiddag, men jag hoppas att dom har röjt undan det värsta då.

Hur har ni det i snökaoset?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0