Till mina "beundrare"

Precis som jag skrev i förra inlägget rör det mej inte i ryggen om folk tycker saker om mej eller inte. Jag har mina vänner som jag tycker om, och som tycker om mej. Andra skiter jag fullständigt fan i rätt ut sagt. Precis som Malin skrev har vi åsikts- och yttrandefrihet i det här landet och det tycker jag att man ska ta vara på. Så det jag har skrivit i bloggen är helt lagligt. Dessutom måste jag påpeka att en av kommentarerna till och med skulle kunna tas som ett hot. Inte för att jag gör det, för jag skrattar åt det, men ändå.

Något annat ni inte vet är att det faktiskt fanns fler tjejer som praktiserade på Maxi samtidigt. Plus att IP-adresser går att spåra, ifall ni inte visste det liksom.
Snälla, lägg er energi på annat.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej myh!

Ja, jag vet att yttrandefrihet finns här i Sverige. Men snälla, jag vet ju vem du pratar om, jag säger som förut, säg det till henne om du tycker att det är så viktigt att man ska säga vad man tycker.

2010-01-22 @ 22:34:29
Postat av: Anonym

PS. det du syftar var inte menat som ett hot utan mer ett syftande på att personen i fråga och vänner går i samma skola och vi anser detta som stötande.DS. Ja, just det. Kolla Ip-adressen för du kommer bara till Liu och tillbaka.

2010-01-22 @ 22:36:55
Postat av: DL

Lägg dig inte i om du inte kan säga det till Myh personligen själv då? Jag menar du snackar om att hon ska prata med personen face to face, men du gör exakt likadant. Snacka om Fail :)

2010-01-23 @ 05:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0