Sjunde januari 2010

Idag ska jag inte bara ligga hemma i min säng och lata mej. Nej. Jag ska sätta mej på en buss till Söderköping, och besöka min bästa Malin. Vi ska ha filmdag och bara mysa. Så jag liksom latar mej hemma hos henne istället. Det är väl bra att förnya sig lite, eller hur? Haha.
Känner jag Malin rätt så lär det bli chips, jordnötter och annat onyttigt till filmen, eller så kanske jag till och med får den där kladdkakan som hon lovade mej för flera månader sen? ;) haha

Nu ska jag snart stänga av datorn och göra mej färdig för att gå till bussen. Vill ju inte missa den.


Malin, here I come :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha den här gången blev det ju faktiskt inte så mycket onyttigt, utöver snickersdaimtårtan men det behöver vi ju inte nämna ;)

2010-01-08 @ 00:20:40
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0