Sjukt trött!

Otroligt produktiv dag det här måste jag säga. Jag har gått runt på Maxi i en illröd tröja och frontat alla förbannade hyllor (Det första begreppet jag fick lära mej. Ställ allting längst ut på hyllorna så lurar vi på dom jävlarna att köpa mer än dom egentligen behöver. Okej, dom sa kanske inte direkt så, men ni fattar...)
Sen fick jag och den andra tjejen som är på samma ställe äntligen lite lunch. Och efter det fick vi stapla datapapper i två timmar.
En otroligt produktiv dag alltså.

Nu sitter jag i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Jag är sjukt trött efter att ha gått upp klockan sex igen för första gången på typ en månad. Men jag ska hålla mej vaken, för idag är det första avsnittet av nya säsongen av familjen annorlunda. Ni vet dom med hur många barn som helst? Tycker att det är så kul att se hur dom lyckas hålla ordning på allt och alla, haha.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0