Sista dagen på jullovet.

ÅNGEST!

Usch. Imorn börjar praktiken och jag kommer vara DÖD. Att vända tillbaka dygnet hux flux var svårare än jag trodde. (Okej, det kanske inte är smartast att vara ute halva nätterna, men jag har ju i alla fall haft kul.) Att gå upp vid sex imornbitti kommer vara en kamp kan jag lova. Ska bli spännande att se om jag ens lyckas...

Den sista dagen på lovet har jag spenderat i pyjamas fram till nu (15.44) och bara gått runt och myst. Nu har jag lyckats få på mej lite kläder och vaknat till lite. Ska snart traska ner till affären och få dagens friska luft. Det som ska inhandlas är popcorn och så kanske en hyrfilm få följa med hem. Kanske ska vi handla nått att äta också. Eller så kan vi äta oss mätta på popcorn. Det går väl?

Resterande tid av dagen ska jag ägna mej åt att försöka förtränga att lovet faktiskt är över. Usch.

Överexponerad bild på lilla mej som är ledsen för att lovet är slut.


Kommentarer
Postat av: Céline

Nooes nu blev jag påmind om att lovet är slut igen :( haha

2010-01-10 @ 19:47:23
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0