Shopping!

Första dagen i skolan efter jullovet är avklarad, och jag lever, haha. Det gick faktiskt bättre än jag hade trott. Blev dock lite sur när våran samhällslärare hade flyttat redovisningen till nästa måndag. Så jag pluggade lite i onödan igår. Men då har jag ju en sak mindre att tänka på.

Efter skolan blev det lite shopping med Malin. Hon har en tendens att få mej att köpa mer än jag tänkt, och så blev det även idag, haha. Älskar ju att shoppa, så det kan ju ha något med den saken att göra också ;)

Det blev i alla fall hårfärg, foundation, puder, hårspray, en skjorta och en tunika :) Så jag är riktigt nöjd! Plus att det alltid är trevligt att umgås med Malin :)


Här är skjortan och tunikan jag köpte. Båda från Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0