Saker rinner inte av mej

Tänka sig vilken debatt det kunde bli om ett litet blogginlägg. Tänkte nu bara svara lite på det ni skrivit.

Först och främst, saker rinner inte av mej som vatten. Men jag vet också att det finns folk som tycker illa om mej och skriver så också. Men som sagt så känner jag inte att jag behöver ödsla tid på dom då, då jag klarar mej bättre utan dom. Jag lägger inte all vikt vid negativa saker.
Och sen till allt som jag skrev om personen i fråga, jag lovar, att jag skulle kunna säga det till henne face to face. För som sagt så står jag för att jag tycker så. Herregud, jag sa att det var jobbigt med allt klagande osv, det har väl inget med om hur jag tycker om personen annars att göra? Jag kan störa mej enormt på folk jag känner som klagar en hel dag med. Och då säger jag det.
Trevligt att vissa av er faktiskt kan stå för vilka ni är. Då vet jag ju det liksom. Gillar folk som står för vad dom tycker.
Sen tycker jag att vi kan försöka bete oss som dom vuxna människorna vi faktiskt är. Kom igen. Det var ett blogginlägg.
Läs inte bloggen om ni inte vill då. Ingen lär ju tvinga er.

Kommentarer
Postat av: Björk

jag jag jag skriver du.

Har du kanske tänk att sätta dig i någon annans skor? Du sårade tydligen denhär tjejen. Du kanske ska växa upp och bete dig som en människa!? Samvete, existerar det?

2010-02-06 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0