Plugg

Sitter här med hicka, en början till nackspärr och en rättskunskapsuppgift som ska vara klar om ca två timmar. Lyckat, eller hur.
Det blev i alla fall inte så många timmar på praktiken idag. Jag sa till dom att jag var tvungen att gå på en lektion, och så åkte jag hem. (Och kom inte och säg att "tänk om dom får reda på det", för det får dom inte). Jag kan inte påstå att jag tycker praktiken är särkillt kul. Plocka varor och skära sönder kartonger tröttnar man rätt snabbt på tyvärr. Men det är väl inte mycket att göra.

Jag ska väl försöka mej på den där uppgiften så den blir klar någon gång...



Kommentarer
Postat av: Céline

Den där uppgiften är extremt tråkig!

2010-01-12 @ 18:09:46
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0