Nya tag

Jag hade en väldigt intressant diskussion med Bea och Jenny om kärlek igår. Och nej, vi kom nog egentligen inte fram till något speciellt. Precis som vanligt. Tyvärr.

Och även om jag fortfarande har känslor för en person, så ska jag försöka glömma det, och blicka framåt istället. Mitt fokus ska inte få ligga på kärlek det här året också. Utan jag ska istället fokusera på skolan, vänner och nöjen. Det tror jag att jag kommer må bättre av. Med tanke på att jag inte precis var på topp under 2009. Så nu gäller det att ta nya tag helt enkelt.

Visst, det är lätt att säga att man ska göra så mycket annorlunda, bara för att det är ett nytt år, men jag känner verkligen att jag måste ha förändring. Främst för min egen skull. Så jag slipper må som jag har gjort den senaste tiden. Det är svårt det där...

Nu tror jag att jag är trött och kommer tappa tråden vilken sekund som helst, så jag lägger nog ner det här för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0