Nittonde januari 2010

Bloggade inte mer igår eftersom jag var iväg på möte och när jag kom hem satte jag mej framför tvn och lekte med min nya telefon. Det tog en liten stund att vänja sig vid allting, men redan idag har jag slutat att tänka på vissa saker som inte är som dom var på min förra telefon. Att mellanslag inte sitter på samma ställe är ju liksom inte hela världen.
DET hade varit ett I-landsproblem ni.

Idag vaknade jag till och med av alarmet och snoozade inte en enda gång, trots de futtiga fyra timmar jag sov inatt. Konstigt det där. Har som vanligt spenderat dagen med att packa upp varor. Det börjar bli lite tjatigt nu kan man säga. Hur fan står folket, som jobbar heltid på max,i ut? Det skulle jag vilja ha svar på. Får helt enkelt fråga.

Nu har mami och jag storstädat. Eller mamma har dammsugat, torkat golv, dammat och jag har tömt en papperskorg. Om man nu ska vara ärlig. Dammsugat mitt eget rum har jag i och för sig gjort också. Produktivt. Eller hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0