Nionde januari 2010

Klockan hann nog bli kvart i tre innan jag ramlade in genom dörren här hemma. Men satan vad kul vi hade igår. Jag dansade så fötterna värkte. Men som sagt, vi hade roligt!
Tänkte slänga upp en serie bilder av dom jag och Malin tog igår innan vi åkte, haha.
Enjoy.

Jaa, ungefär så kul hade vi igår innan vi gjorde Otten osäkert. Det finns sjukt många fler bilder, men dom ser vi så muppiga ut på så dom behåller jag för mej själv, haha.

För tillfället ligger jag fortfarande i min säng och funderar på om jag ska orka göra något vettigt. Jag antar att jag ska ringa Malin och sen får vi helt enkelt se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Tomas

Vad hände med den utlovade videobloggen?:D

2010-01-09 @ 16:43:25
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0