Night

Nu har jag käkat lite Ipren så huvudvärken har försvunnit lite i alla fall. Har kollat lite på tv under en filt och vilat lite. Blir så himla trött av praktiken. Jag förstår verkligen inte varför. Såå jobbigt är det ju inte att packa upp varor liksom.

Nu ska jag snart gå och lägga mej och sova. Så jag orkar gå upp vid sex imorgon också. Jag befarar att jag inte kommer upp, men vi får väl se.


Ägnar även en tanke till min bästa malin, som tyvärr inte kom iväg till spanien, eftersom hon blev sjuk. Men jag ska göra mitt bästa för att hon ska ha kul här hemma :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt du är :) efter att ha gråtit nästintill en hel natt så känns det som att tårarna börjar ta slut faktiskt... Usch vad tråkigt. Men vi ska ha kul i alla fall :)

2010-01-13 @ 18:39:11
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0