Måste städa

Sitter här och försöker hitta på massa saker att göra så att jag slipper städa. Fast det skulle verkligen behövas för det ligger saker överallt. Men sånt är livet gissar jag. Mamma blir dock tokig på mej snart om jag inte gör något åt det hela, så jag antar att jag borde plocka undan lite.

Men det finns ju så mycket viktigare saker att göra liksom.
- Ta bilder med sin WebCam
- Titta på folks bilder på facebook
- Läsa bloggar (som jag redan läst)
Sjukt viktiga grejer liksom. Eller hur?!


Okej! Jag ska städa! Snart...



Idag myser jag i en tunika och ett par leggins
och naturlig make-up.
Är det bara jag som känner ett behov att sminka sig
och göra sig iordning fast man enbart ska vara hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0