Kväll

Dagen har mest bestått av film och mys i soffan. Det var så kallt ute att jag nästan, men bara nästan, hann frysa ihjäl den tre minuter långa vägen ner till affären. Så jag bestämde mej för att vara inne resten av dagen. Det blev Föräldrafällan, Harry Potter och den flammande bägaren och En förtrollad romans. En riktigt film-dag helt enkelt.

Dessutom har jag pratat med Daniella typ fyra-fem gånger, men det är i och för sig inget ovanligt. Det har liksom råkat bli så varje dag ett tag nu. Och jag tycker om att prata med henne, så det är bara kul.

För yillfället ligger jag i sängen med datorn i knät och kollar efter Au Pair familjer. Om jag inte mirakulöst kommer på vad jag ska bli, så tror jag att au pair ett år, är en väldigt bra lösning. Det verkar riktigt roligt, och jag tror att det skulle vara en bra upplevelse. Dessutom skulle jag få lämna allt för ett tag och bara komma bort. Jag tror jag behöver det! Men vi får väl se.

Klockan är tio över tolv och jag är tyvärr inte trött.
Inte ikväll heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0