I'm home again

Har nyss kommit hem från Malin efter en trevligt färd i ärtan med Céline. För er som inte vet så har Céline en liten söt grön bil, som blev döpt till ärtan för ett tag sen, haha.

Det blev två filmer ikväll. Först baksmällan som var ganska komisk och fick oss att tänka på Oscar och Calle (våra klasskamrater som har en tendens att tappas bort eller liknande...). Sen tittade vi på Marly och jag. Och alla som har sett den före mej har sagt att den har varit såååå sorglig och att man gråter så de sprutar, och jag har lugnt avfärdat det med att "det kan ju inte vara så farligt".
Men satan vad jag grät. Tårarna bara rann ju nerför kinderna och tills slut såg jag ju inte textremsorna på tvn för att det blev så suddigt. Visst brukar jag vara blödig när det kommer till filmer, men det här tog nog nästan priset. Sjukt bra film, men jag får nog vänta läääänge med att se den igen. Man vill ju inte sitta och böla varje dag...

Förutom filmerna blev det prat och massa skratt, och kvällen var riktigt trevlig! Älskar myskvällar med vänner.

Nu ska jag väl snart ta och sova.

Kommentarer
Postat av: Céline

Det var en trevlig kväll även om den avslutades lite i tårar ;)

2010-01-17 @ 11:55:53
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0