Hej indian

Nu har jag gjort iordning mej för kvällen som ska spenderas hemma hos bästa Malin, tillsammans med Malin (såklart) och kära Céline. För tillfället sitter jag och väntar på att Céline ska komma och hämta mej i sin ärta så att vi kan fara till söderköping. Det finns dock ett problem. Céline hittar inte hit, men det löser sig säkert på vägen, haha :D

Funderar på om man kan se ut såhär.

Hej indian. Men lite kul är det.
Jag som sa "jag ska ALDRIG sätta på mej ett sånt där".
Jaa, vi ser ju hut det gick med den saken...


Kommentarer
Postat av: Céline

haha jag hittade! Det är fan heelt otroligt nästan :O ;)

2010-01-17 @ 11:56:51
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0